Przetworzona żywność przyczyną nadwagi

 

Czy wiesz, że osoby, które wyrzuciły ze swojej diety produkty przetworzone nie mają problemu z nadwagą?

Gdy nie dostarczmy organizmowi pełnowartościowego pożywienia, gdy nie może on poradzić sobie z jego przetworzeniem, komórki tłuszczowe osadzają się w naszym ciele. My natomiast jesteśmy ciągle głodni. I co robimy? Jeeemy.

A wystarczy zmiana nawyków żywieniowych, dostarczenie organizmowi wszystkich składników odżywczych  i trochę ruchu, aby  osiągnąć wymarzoną wagę.

Dlaczego jemy tak dużo?

Sztuczne, przetworzone, konserwowane, głęboko mrożone, poddane promieniowaniu jonizującemu, pełne chemii pożywienie (można je nazwać chemiczną papką) powoduje, że je spożywasz w dużej ilości czujesz niedosyt. Z czasem to uczucie staje się coraz bardziej nieprzyjemne i niestety stałe. Po prostu czujesz  głód, lecz nie jest on prawdziwym głodem. Niestety często odżywiamy się nienaturalnym pożywieniem, chemicznie przetworzonym (można w nim znaleźć całą tablicę Mendelejewa). Jemy dużo, obciążając nasz organizm balastem, którego nie jest w stanie przetworzyć.
Pomimo tego, że spożywane przez Ciebie produkty często zawierają  mikroelementy, witaminy (niejednokrotnie syntetyczne), nie dostarczają  Ci one potrzebnej energii, a do strawienia takiego pokarmu Twój organizm musi zużyć swoją własną energię.  Czujesz się wówczas ciągle zmęczona i oczywiście masz ochotę więcej jeść, aby uzupełnić jej brak.

Zmień jak najszybciej swoje nawyki żywieniowe

Nie jedz wysoko oczyszczonego, sztucznego, przetworzonego pożywienia! Dostarczaj organizmowi pełnowartościowego pokarmu!

Żywność wysoko przetworzona to żywność, której nie należy w ogóle jeść, chcąc zachować smukłą figurę i zdrowie. Niestety im więcej jesz „śmieciowego” jedzenia tym więcej potrzebujesz miejsca, aby je składować. Obciążony nimi organizm nie wydala wszystkich toksyn. A zatem im więcej toksyn, tym szybciej powiększa się Twoja tkanka tłuszczowa.

 Obecnie wysoko przetworzona żywność jest tania, wszędzie dostępna. Jemy dużo, ale jednocześnie jesteśmy niedożywieni. Spożywając produkty niskiej jakości, czujemy coraz większy głód. Organizm domaga się składników odżywczych. Wzbogacanie przetworzonego pożywienia w witaminy, probiotyki, antyoksydanty nic tu nie pomoże.

 Czy popełniasz te błędy?

Jeżeli codziennie spożywasz w dużej ilości wysoko przetworzone produkty to schudnięcie i utrzymanie zgrabnej sylwetki nie będzie możliwe.

To właśnie przetworzona żywność jest największym problemem.

Produkty przetworzone są bardziej szkodliwe niż myślisz

Wg najnowszych badań są one główną przyczyną nadwagi.
Jeżeli spożywasz żywność ubogą w błonnik, minerały i naturalne witaminy, z dużą zawartością soli, cukru, tłuszczu oraz pełną substancji chemicznych nie spodziewaj się, że schudniesz. Przetworzona  żywność kusi niestety wyglądem, smakiem, łatwością przygotowania. Jednak chwile wątpliwej przyjemności prowadzą jedynie do:

  • chorób,
  • nadwagi
  • niedoboru składników odżywczych

 Czy na pewno chcesz schudnąć?

Jeżeli tak, to zapamiętaj to zdanie: Nasz układ trawienny nie jest w stanie strawić sztucznego jedzenia. Odkłada to wszystko w tkance tłuszczowej.
Obecnie jest mnóstwo szkodliwych substancji nie tylko w spożywanym pożywieniu, ale i w wodzie oraz powietrzu , którym oddychamy. Możemy jednak w znacznym stopniu zredukować ich ilość zwracając uwagę na to, co zjadamy. Jedzenie musi nas wzmacniać, a nie truć. Chcąc schudnąć musisz konieczne wybierać tylko to pożywienie, które wzmacnia twój organizm, czyli naturalne.

Staraj się nie spożywać żywności przetworzonej chemicznie. Jedzenie konserwowane nienaturalnie, głęboko mrożone, poddawane promieniowaniu jonizującemu, homogenizowane, rafinowane, pasteryzowane, z dodatkiem sztucznych barwników, smaków, polepszaczy, odgrzewane w mikrofali, z dużą ilością cukru, soli  powoduje choroby i NADWAGĘ. Musisz koniecznie zmienić  swoje nastawienie do tego, co jesz. Żadne cudowne kuracje, ani suplementy nie zlikwidują prawdziwej przyczyny twojego problemu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>